Funcționalități

Nu pierde firul timpului!

time_is_of_the_essence

Timpul este esențial

TimeBack oferă un sistem de monitorizare a timpului de lucru, dotat cu cronometre integrate, care vă va permite să urmăriți fiecare task în detaliu.


Dat fiind capacitatea de audit a aplicației noastre, puteți afla cine a dat punch-in, când a făcut-o și dacă a adăugat cineva evenimente pe calendarul din cadrul aplicației.


Știm că urgențele pot apărea pe nepusă masă, însă acestea nu ar trebui să ne impiedice să dăm punch-in la lucru. În timp ce multe aplicații au destule restrângeri din acest punct de vedere – împiedicând userul să dea punch-in odată ce orarul de lucru a început, noi am conceput TimeBack să fie flexibilă și accesibilă utilizatorilor.

Toate serviciile necesare angajaților tăi

Este foarte plăcut să creezi o aplicație care să-ți permită să trimiți cereri de concediu, să organizezi evenimente speciale, să observi sarcinile de lucru în timp real sau să îți genereze rapoarte, dar știi ce ar fi și mai plăcut?


Să creezi o aplicație care face toate acele lucruri atât pentru angajator, CÂT ȘI PENTRU ANGAJAT. Prin intermediul TimeBack, angajații tăi au (aproape) la fel de mult acces la informații precum managerii lor. Nimeni nu poate afirma că a fost lăsat pe din-afara planurilor.


Mai mult de atât, calendarul personalizabil îți permite să adaugi o agendă pentru fiecare pas al proiectului, până la finalizare.

one_stop_shop_for_employees
integration

Integrare & Asimilare

Dacă încă mai administrați taskurile angajaților în mod manual, cu ajutorul unor fișiere Excel sau CSV, TimeBack vă oferă posibilitatea de a importa toate datele voastre în aplicație, pentru a vă digitaliza experiența administrativă.


În plus, TimeBack poate asimila, într-un fel, și informațiile conținute în alte aplicații. Pe scurt, dacă folosești deja o aplicație similară și dorești să treci la TimeBack, TB îți permite să-ți transferi toate datele din vechea aplicație, la noi, prin apăsarea unui singur buton.

O relație deschisă extrem de convenabilă

Multe proiecte în ziua de azi nu sunt rezultatul muncii unei singure firme, ci a două, uneori chiar și trei sau patru. Drept urmare, TimeBack oferă conturi de tip vizitator, care permite părților terțe externe să vadă progresul făcut asupra proiectelor comune, fără a putea afecta integritatea datelor introduse.


Însă, dacă lucrați cu părți terțe de încredere, TimeBack oferă posibilitatea creării unor conturi care dețin aceleași permisiuni precum cele generate pentru propria firmă.

one_stop_shop_for_employees
integration

Modelată ca un seif

Aplicația TimeBack poate stoca un număr uriaș de date confidențiale, motiv pentru care am realizat-o conform ultimelor legi din domeniul confidențialității informațiilor – GDPR.


Astfel, TimeBack beneficiază de un sistem de securitate pe 3 niveluri:

  1. Securitate la nivel de stocare – orice informație confidențială este stocată și arhivată criptat.
  2. Securitate la nivel de aplicație – utilizatorii beneficiază de niveluri de acces personalizate, în funcție de nevoile lor.
  3. Securitate la nivel de rețea – comunicarea datelor se face într-un mod securizat, prin utilizarea unor certificate SSL.