Termene și condiții - Acord de utilizare TimeBack.ro

Ultima actualizare: Noiembrie 2019

1. Definiții și înțelesul unor termeni

Site: domeniul www.timeback.ro și subdomeniile acestuia, precum și ansamblul serviciilor accesibile pe acest site web sau pe subdomeniile acestuia.

Serviciu: serviciile puse la dispoziție de SimpleTrend SRL prin intermediul site-ului www.timeback.ro, în special cele de acces la aplicația de gestionare și administrare a timpului de lucru, a angajaților și a task-urilor dintr-o companie, sincronizarea datelor din contul de client, asistență pentru aceste servicii, backup de date de pe orice tip de dispozitiv – de oriunde, prin accesul la internet – prin oferirea serviciilor sub forma unui abonament lunar sau anual, în funcție de preferințele clientului.

Prestator: SimpleTrend SRL.

Client: persoana juridică care face o comandă pe site-ul www.timeback.ro sau se înregistrează ca utilizator.

Utilizator: orice persoană fizică care are vârsta peste 16 ani sau persoana juridică înregistrată pe site, care, prin finalizarea procesului de creare a contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termene și Condiții.

Cont: secțiunea din site formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite clientului să folosească aplicația de gestionare și administrare a timpului de lucru, a angajaților și a task-urilor dintr-o companie. Utilizatorul este responsabil și se va asigura că toate informațiile introduse la crearea contului sunt corecte, complete și actualizate.

Comandă: comanda de achiziționare a serviciilor afișate pe site-ul www.timeback.ro, realizată de un client care își dorește să beneficieze de acel/acele servicii.

Vizitator: persoana fizică ce vizitează website-ul www.timeback.ro, fără a fi achiziționat servicii și fără a fi făcut o comandă.

Contract: reprezintă contractul la distanță încheiat între prestator și client, fără prezența fizică simultană a prestatorului și a clientului.

Campanie: acțiunea de a expune in scop comercial, un număr finit de Servicii pentru o perioada limitata de timp stabilita de către prestator.

Conținut: toate informațiile de pe site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic:

  • conținutul oricărui e-mail trimis clienților și utilizatorilor de către prestator prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
  • orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al prestatorului, clienților sau utilizatorilor, conform informațiilor de contractare, specificate sau nu de către acesta;
  • informații legate de serviciile sau tarifele practicate de prestator într-o anumita perioada;
  • informații legate de serviciile sau tarifele practicate de către un terț cu care prestatorul are încheiate contracte de parteneriat, colaborare sau prestări servicii, într-o anumită perioadă;
  • date referitoare la prestator, sau alte date privilegiate ale acestuia;
  • date referitoare la noutăți și funcționalități disponibile sau aflate în dezvoltare de prestator.

Newsletter: mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv poștă electronică asupra serviciilor și/sau a promoțiilor desfășurate de Prestator într-o anumită perioadă, fără niciun angajament din partea prestatorului cu referire la informațiile conținute de acesta.


2. Părțile contractante

S.C. SimpleTrend SRL., cu sediul social în Sibiu, jud Sibiu, str. Ștefan cel Mare, nr 166, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J32/1286/2016 CUI 36613677, atribut fiscal RO, telefon: +40 371 781 689, e-mail: info@simpletrend.eu, reprezentată de dl. Stefan Bucur – Administrator, operatorul platformei www.timeback.ro în calitate de prestator și clientul, cu datele de identificare din platforma www.timeback.ro.

Au agreat următoarele:

  • Acesta reprezintă contractul propus de societatea SimpleTrend SRL și va fi acceptat înainte de înregistrarea pe site-ul www.timeback.ro.
  • Prin înregistrarea unui cont pe site, clientul și utilizatorul sunt de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care SimpleTrend își derulează operațiunile comerciale.
  • Notificarea primită de către utilizator sau client, după efectuarea comenzii are rol de informare și nu reprezintă acceptarea comenzii. Această notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
  • Contractul se consideră încheiat între SimpleTrend SRL și utilizator/client în momentul primirii de către utilizator/client de la SimpleTrend SRL, prin intermediul poștei electronice a notificării de confirmare a deschiderii contului.
  • Orice comandă confirmată de client, prin bifarea căsuței – Am luat la cunoștință de Termenii și condițiile de utilizare a www.timeback.ro, reprezintă o acceptare din partea clientului a ofertei societății SimpleTrend SRL în condițiile stipulate de art. 9 din Legea comerțului electronic 365/2002.
  • Bifarea căsuței reprezintă o semnătură electronică, în sensul art. 4 pct. 3 din Legea semnăturii electronice nr. 455/2001, având aceeași valoare cu o semnătură olografă.

3. Obiectul și acceptarea prezentului Contract de prestări servicii

  1. Prezentul Contract de prestări servicii este aplicabil tuturor comenzilor sau conturile realizate prin intermediul www.timeback.ro. Clientul se obligă să ia la cunoștință aceste condiții înainte de a realiza o comandă sau de a-și deschide un cont. Toate comenzile și deschiderea contului implică acceptarea de către client a tuturor acestor condiții de prestări servicii. Acceptarea prezentului contract de către client se face prin crearea contului de utilizator, pagina pe care este afișat mesajul conform căruia clientul înțelege si acceptă Termenele și Condițiile serviciului.
  2. SimpleTrend SRL își rezervă dreptul de a modifica prezentele condiții de prestări servicii în orice moment. Versiunea aplicabilă unei comenzi realizate este aceea în vigoare pe www.timeback.ro la momentul la care s-a plasat comanda de către client.
  3. În calitate de operator al site-ului www.timeback.ro, SimpleTrend SRL prestează pentru client servicii de acces la la aplicația de gestionare și administrare a timpului de lucru, a angajaților și a task-urilor dintr-o companie, sincronizarea datelor din contul de client, asistență pentru aceste servicii, backup de date de pe orice tip de dispozitiv – de oriunde, prin accesul la Internet – prin oferirea serviciilor sub forma unui abonament lunar sau anual.
  4. Serviciile pot fi accesate de pe o serie de interfețe precum: aplicații web accesate prin intermediul unui browser, aplicații Android și iOS.
  5. Prețul lunar sau anual pentru aplicația TimeBack se va stabili de către SimpleTrend SRL în funcție de necesitățile clientului și de perioada pe care se achită serviciul. Prețul pentru un abonament achitat lunar este de 3€/angajat fără TVA, tariful va fi calculat automat în RON conform cursului valutar BNR de la data întocmirii facturii. Actualizările periodice din aplicație sunt incluse gratuit în abonament. De asemenea, oferim suport tehnic pe toată perioada contractuală. Mai multe detalii se pot afla de la un reprezentant SimpleTrend SRL prin e-mail sau telefonic. Plata serviciilor de către client reprezintă acceptarea de către acesta a prețului oferit de SimpleTrend SRL pentru accesarea aplicației TimeBack.
  6. Prezentul contract de prestări servicii este însoțit și trebuie interpretat împreună cu Politica de Confidențialitate a portalului www.timeback.ro.

4. Durata contractului

  1. Prezentul contract se încheie pe o perioada nedeterminată începând de la data plasării comenzii pe site.
  2. Imediat ce se efectuează plata tipului de abonament ales, clientul va avea acces la serviciile incluse în pachetul abonamentului din momentul confirmării plății de către prestator. Anularea comenzii se poate efectua până în momentul efectuării plății. Orice erori survenite la comanda făcută de client pot fi corectate până în momentul confirmării plății de către prestator printr-un email trimis la info@simpletrend.eu sau la nr. de telefon +40 371 781 689 de luni până vineri între orele 10:00 și 17:00.
  3. În cazul în care clientul dorește modificarea tipului de abonament ales pe parcursul perioadei în care este activ un abonament anterior ales, acest lucru este posibil – schimbarea intrând în vigoare în termen de 2 zile lucrătoare de la efectuarea plății diferenței, în cazul upgrade-ului unui pachet, iar în cazul downgrade-ului unui pachet, intră în vigoare după ce expiră perioada pentru care clientul a plătit deja și efectuează o nouă plată, pentru un pachet mai mic.
  4. SimpleTrend SRL oferă oricărui client posibilitatea de a testa gratuit aplicația TimeBack pe o perioadă de 14 zile. După expirarea acestei perioade, clientul poate să opteze pentru un abonament lunar sau anual. În cazul în care nu mai dorește continuarea serviciilor, accesul va fi întrerupt definitiv, iar datele sale vor fi șterse în mod automat în termen de 60 de zile. Clientul are posibilitatea de a cere ștergerea imediată a datelor încărcate, iar acest lucru se va realiza în maxim 2 zile lucrătoare.

5. Plăți și anulare/rambursare

Valoarea contractului și efectuarea plății

  1. Prețul lunar sau anual pentru aplicația TimeBack se va stabili de către SimpleTrend SRL în funcție de necesitățile clientului și de perioada pe care se achită serviciul. Prețul pentru un abonament achitat lunar este de 3€/angajat fără TVA, tariful va fi calculat automat în RON conform cursului valutar BNR de la data întocmirii facturii. Actualizările periodice din aplicație sunt incluse gratuit în abonament. De asemenea, oferim suport tehnic pe toată perioada contractuală. Mai multe detalii se pot afla de la un reprezentant SimpleTrend SRL prin e-mail sau telefonic. Plata serviciilor de către client reprezintă acceptarea de către acesta a prețului oferit de SimpleTrend SRL pentru acces la aplicația TimeBack.
  2. Pentru serviciile prestate, clientul va plăti către SimpleTrend SRL o sumă lunară sau anuală, de tipul unui abonament, prevăzută în momentul finalizării comenzii online.
  3. SimpleTrend SRL va trimite notificări de plată regulate în conformitate cu tipul de abonament ales, iar pe baza acestora clientul va efectua plata prin transfer bancar.
  4. Clientul poate renunța la aplicație și poate cere rambursarea abonamentului plătit, în termen de 30 de zile de la efectuarea plății.

Metode de plată acceptate

Pentru plata abonamentului TimeBack ales, acceptăm următoarele metode de plată:

  • prin bancă: ordin de plată, internet banking, depunere numerar;
  • în măsura în care alte modalități de plată vor fi puse la dispoziție clientului acestea vor fi adăugate Termenilor și Condițiilor.

Politica de anulare – rambursarea plății

Dacă aplicația nu te mulțumește 100%, poți cere rambursarea sumei plătite pentru aceasta în termen de 30 de zile calendaristice, de la efectuarea plății. Contactează-ne la info@simpletrend.eu pentru a cere rambursarea sumei plătite pentru aplicația TimeBack. Vei primi un e-mail de confirmare a rambursului, apoi, îți vom restitui banii în contul bancar înregistrat pe TimeBack, în termen de maximum 10 zile. După restituirea sumei de bani, contul TimeBack îți va fi șters împreună cu toate datele din acesta.


6. Disponibilitatea serviciilor și utilizarea aplicației TimeBack

Disponibilitatea serviciilor afișate:

  1. Oferta SimpleTrend SRL cu privire la servicii și prețul acestora este valabilă atâta vreme cât este afișată pe www.timeback.ro. SimpleTrend SRL își va îndeplini obligațiile contractuale imediat ce clientul se va înregistra.
  2. Clientul este responsabil cu actualizarea datelor din contul de utilizator imediat ce intervin schimbări. SimpleTrend SRL nu își asumă responsabilitatea în cazul în care intervin prejudicii sau pagube de orice natură din cauza imposibilității de a accesa adresa de e-mail declarată în contul de utilizator.
  3. Accesul la aplicația TimeBack este disponibil până la renunțarea la serviciu și/sau ștergerea contului de client, indiferent de progresul tehnologic sau modificări. Acest acces cuprinde și actualizări legislative pentru serviciile disponibile, cât și asistența prin e-mail pe întreaga perioadă de desfășurare a prezentului contract.
  4. SimpleTrend SRL depune toate eforturile pentru a oferi permanent accesul la serviciile www.timeback.ro, dar nu poate garanta disponibilitatea serviciului decât în măsură de 99.8%. Perioada de disponibilitate nu include perioadele de mentenanță anunțate în prealabil prin e-mail sau în cadrul serviciului, însă include acele perioade de mentenanță neanunțate. Ca atare, având în vedere dependența serviciilor oferite de accesul la internet, posibilele limitări tehnice și de sistem ce pot apărea, SimpleTrend SRL își asumă o obligație de diligență în ceea ce privește disponibilitatea serviciilor conform procentului de mai sus.
  5. În condițiile în care serviciul dorit nu mai este disponibil, din motive imputabile SimpleTrend SRL, clientul își poate exporta documentele în format PDF, iar nomenclatoarele de produse și clienți în format tabelar. În condițiile în care serviciul dorit nu mai este disponibil, din motive imputabile clientului (încălcarea acestui contract etc), SimpleTrend SRL va depune toate eforturile rezonabile, fără a garanta însă, să ofere clientului acces pentru a își exporta documentele în format PDF, iar nomenclatoarele de produse și clienți în format tabelar. SimpleTrend SRL nu își poate asuma vreo obligație legată de modul cum aceste date pot fi încărcate în alte sisteme informatice.
  6. De asemenea, SimpleTrend SRL depune toate eforturile rezonabile pentru asigurarea confidențialității datelor primite de la client și introduse în contul de utilizator sau folosite în aplicațiile SimpleTrend SRL.

Utilizarea aplicațiilor TimeBack

  1. Prin prezentul document, precum și prin acordul de licență TimeBack, prestatorul va acorda clientului și numai acestuia licența ne-exclusivă pentru utilizarea produsului TimeBack sau a altor bunuri și servicii, și numai în urma înregistrării pe site-ul www.timeback.ro.
  2. Programul nu poate fi transferat, vândut, cedat, sub-licențiat, indiferent prin ce mijloace s-au pus la dispoziția unei alte părți, fără a avea, în prealabil, acordul scris al prestatorului.

7. Drepturile și obligațiile părților

Drepturile și obligațiile clientului:

  1. Clientul este unicul responsabil pentru întreg conținutul existent în contul său sau pentru orice încălcare a legii sau a drepturilor unei terțe persoane.
  2. Clientul se obligă să folosească serviciile SimpleTrend SRL în deplină legalitate și cunoscând dispozițiile legale în vigoare cu privire la activitatea pe care o desfășoară.
  3. Clientul se obligă să respecte în totalitate prevederile legate de drepturile de autor și protecția datelor cu caracter personal în ceea ce privește datele introduse în sistem.
  4. Clientul își asumă întreaga răspundere pentru crearea, personalizarea, administrarea, gestionarea, acuratețea și legalitatea documentelor emise cu ajutorul serviciilor SimpleTrend SRL.
  5. Clientul va procesa datele cu caracter personal conform prevederilor legale în vigoare și are obligația de a respecta legislația în acest domeniu, iar SimpleTrend SRL nu poate fi făcut responsabil pentru niciun fel de prejudicii sau încălcări ale drepturilor terțelor persoane.
  6. Clientul are dreptul de a adăuga în sistemul informatic mai mulți utilizatori ai contului cu diverse drepturi de acces – în totalitate sau în parte – în contul său. De asemenea, poate delega atribuțiile sale unuia sau mai multor utilizatori.
  7. Clientul înțelege și este de acord cu Termenele și Condițiile portalului www.timeback.ro.

Drepturile și obligațiile SimpleTrend SRL

SimpleTrend S.R.L. asigură:

  1. Accesul la platforma tehnică necesară pentru crearea, personalizarea, administrarea și gestionarea documentelor emise cu ajutorul programului TimeBack.
  2. Asistență de luni până vineri între orele 10:00 – 17:00 pentru probleme legate de aplicații.
  3. Backup săptămânal al datelor.
  4. Conectarea la sistem printr-un protocol sigur de comunicare (https).
  5. Sincronizarea datelor din contul de utilizator în așa fel încât să fie disponibile de pe orice tip de dispozitiv, de oriunde, prin accesul la Internet. Serviciile SimpleTrend SRL nu funcționează sau funcționează în mod limitat în varianta offline.

www.timeback.ro acționează ca un găzduitor pentru conținutul adăugat de client, în condițiile Legii 365/2002 privind comerțul electronic. În schimb, datele nu sunt păstrate în browser sau pe mobil. SimpleTrend SRL nu își asumă responsabilitatea pentru pierderea parolelor de acces la contul de utilizator sau pentru activități ce pot compromite contul clientului. În cazul în care SimpleTrend SRL primește o notificare cu privire la existența unor servicii cu o aparență nelegală realizată de către clienți, își rezervă dreptul de a suspenda contul de utilizator sau de abloca accesul la acesta.

Fiecare client va avea un sistem de utilizatori cărora li se vor putea configura un anumit set de drepturi conform funcționalităților din site. Clientul poartă întreaga responsabilitate în cazul în care utilizatorii aprobați de către client încalcă dispozițiile documentelor precizate la punctul 3.6 al prezentului contract sau se angajează în activități ilegale sau imorale.

Backup-ul datelor se realizează săptămânal, clienții având acces la versiunile anterioare ale datelor prin serviciul de Cloud.

SimpleTrend SRL nu monitorizează și nu exercită nici un control asupra datelor și documentelor clientului.

SimpleTrend SRL oferă un drept de utilizare (licență) ne-exclusivă și nelimitată în timp și spațiu pentru folosirea aplicațiilor de pe site-ul www.timeback.ro.

SimpleTrend SRL are dreptul de a colecta date anonime despre modul de utilizare a serviciilor sale și de a le face publice în mod agregat.


8. Înregistrare, parole și securitatea datelor clientului (GDPR)

  1. Înregistrarea pe site-ul www.timeback.ro este gratuită.
  2. Nici o transmisie de date prin intermediul internetului nu poate fi garantată a fi 100% sigură. În consecință, în ciuda eforturilor noastre de a vă proteja informația și de a folosi protocoale securizate de transmitere a informației (https), SimpleTrend SRL nu poate asigura sau garanta securitatea informațiilor transmise de dumneavoastră către noi. Vă avertizăm așadar că orice informație trimisă către noi se va face pe propriul dumneavoastră risc.
  3. Orice acces neautorizat la elementele ne-publice ale site-ul www.timeback.ro sau accesul altor persoane în afara celor autorizate la un cont găzduit de noi reprezintă infracțiunea de acces fără drept la un sistem informatic și va fi sancționată conform legislației române în vigoare.

9. Răspunderea contractuală

  1. Clientul garantează datele introduse și poartă întreaga responsabilitate pentru felul și scopul în care utilizează serviciile puse la dispoziție de SimpleTrend SRL precum și pentru felul în care configurează sistemul de utilizatori ce au acces la contul clientului și comportamentul acestora.
  2. Clientul garantează informația pe care o furnizează către www.timeback.ro și este singurul responsabil cu privire la prezentarea informațiilor într-un mod corect și complet, precum și cu păstrarea acurateței informațiilor sau a actualizării lor.
  3. SimpleTrend S.R.L. nu poate fi ținut răspunzător în cazul în care clientul se folosește de aplicațiile și serviciile puse la dispoziție în scopuri ilegale sau imorale.
  4. Clientul este de acord că este singurul responsabil și va despăgubi SimpleTrend SRL pentru orice pagubă, costuri sau limitări de profit care apar ca urmare a oricăror acțiuni frauduloase din partea acestuia. Prin prezentul document clientul înțelege și acceptă faptul că SimpleTrend SRL va transmite datele acestuia către organele de anchetă, în cazul în care primește o cerere motivată de la o instituție publică autorizată.
  5. Deși în fiecare moment facem eforturi în vederea asigurării calității și corectitudinii mesajelor publicate în site, SimpleTrend SRL nu poate garanta, expres sau implicit, în privința conținutului, a software-ului ori a produselor și serviciilor publicate sub egida sa. SimpleTrend SRL nu își asumă răspunderea, în nicio situație, pentru nicio daună sau eroare pricinuită direct sau indirect, pentru nicio lipsă de profit directă sau indirectă (incluzând, dar fără a se limita la această enumerare: daune pentru pierderea profitului, întreruperea unor afaceri, sau alte daune pecuniare), suferite ca urmare a utilizării sau a întreruperii utilizării ori a lipsei regularității informațiilor și serviciilor furnizate de site.
  6. SimpleTrend SRL nu garantează acuratețea, corectitudinea sau caracterul actual al informațiilor ori serviciilor furnizate de site.

10. Încetarea contractului

Prezentul contract încetează în următoarele cazuri:

  • părțile convin de comun acord încetarea contractului;
  • neîndeplinirea sau îndeplinirea defectuoasă repetată a obligațiilor contractuale de către una din părți;
  • decizia unilaterală a uneia dintre părți, transmisă în scris celeilalte părți; recepția notificării de încetare trebuie să aibă loc cu minimum 30 zile calendaristice înainte de data stabilită pentru încetarea colaborării;
  • în caz de dizolvare, lichidare, faliment, retragerea autorizației de funcționare a unuia din contractanți.

11. Exonerarea de răspundere

SimpleTrend SRL nu va răspunde pentru niciun prejudiciu material sau moral, orice pagubă sau costuri ce pot interveni din întârzierea plăților ce sunt în sarcina clientului, precum și încălcarea de către acesta a oricăror obligații legale dacă nu sunt din vina SimpleTrend SRL.


12. Confidențialitate

Nici una din părțile contractante nu are dreptul, fără acordul scris prealabil al celeilalte părți:

  • de a face cunoscută orice informație confidențială unei terțe părți, în afara acelor persoane implicate în derularea și executarea contractului;
  • de a utiliza orice informație confidențială sau la care are acces în perioada de derulare a contractului, în alt scop decât acela de a-și executa obligațiile asumate. Toate informațiile confidențiale trebuie marcate ca atare de partea care le invocă a fi confidențiale.

Restricția prevăzută anterior nu va fi aplicabilă dacă:

  • informația era cunoscută părții contractante înainte ca ea să fi fost primită în executarea prezentului contract;
  • informația era accesibilă publicului;
  • partea în cauză a fost obligată în conformitate cu dispozițiile legale să dezvăluie informațiile în cauză.

13. Forța majoră

Forța majoră exonerează de răspundere părților, în cazul neexecutării parțiale sau totale a obligațiilor asumate prin prezentul contract. Prin forța majoră se înțelege un eveniment independent de voința părților, imprevizibil și insurmontabil, apărut după încheierea contractului și care împiedică părțile să execute total sau parțial obligațiile asumate.

Partea care invocă forța majoră are obligația să o aducă la cunoștința celeilalte părți, în scris, în maximum 5 zile de la apariție.

Partea care invocă forța majoră are obligația să aducă la cunoștința celeilalte părți încetarea cauzei acesteia în maximum 15 zile de la încetare.

Dacă aceste împrejurări și consecințele lor durează mai mult de 2 luni, fiecare partener poate renunța la executarea contractului pe mai departe. În acest caz, nici una din părți nu are dreptul de a cere despăgubiri de la cealaltă parte, dar ele au îndatorirea de a-și onora toate obligațiile până la această dată.


14. Legea guvernantă

Drepturile și obligațiile părților impuse de prezentul contract, precum și toate efectele juridice pe care acesta le produce vor fi interpretate și guvernate de legea română în vigoare.

Orice litigiu care are ca obiect acest acord va fi soluționat pe cale amiabilă, iar în cazul în care soluționarea amiabilă nu este posibilă va fi adus spre soluționare în fața unui arbitru. În condițiile în care părțile nu cad de acord asupra numirii unui arbitru în termen de 15 zile de la notificarea litigiului, competența va reveni instanțelor românești din jurisdicția în care SimpleTrend SRL își are sediul social.


15. Dispoziții finale

Părțile declară că au negociat toate clauzele prezentului contract și acestea sunt acceptate în mod expres prin semnarea contractului, orice înțelegere anterioară neproducând efecte juridice între acestea.

Prezentul contract poate fi modificat numai prin acordul părților prin încheierea unui act adițional la prezentul contract.

Orice notificare către SimpleTrend SRL trebuie trimisă electronic la adresa de email info@simpletrend.eu.

Politica de Termene și Condiții trebuie interpretată împreună cu Politica de Confidențialitate SimpleTrend SRL și se supun legilor în vigoare din România.