TimeBack – prietenul de bază al afacerii tale!

Când curtea Europeană de Justiție a emis în Mai 2019 o nouă decizie, prin care se confirmă ca toate afacerile de pe teritoriul UE trebuie sa aiba o evidență a orelor lucrate de angajați, a devenit evident pentru multe afaceri că un astfel de obiectiv nu mai poate fi amânat.

Companiile au început să caute cea mai buna variantă – unele companii erau în căutarea utilizabilității in buiness sau utilizării facile de către angajați, în timp ce alții au preferat accesibilitatea din punct de vedere financiat. Din perspectiva noastră, nu există nici un motiv pentru care aceste 3 aspecte să nu poata fi îndeplinite simultan. De ce sa alegi un compromis, când ai putea sa le ai pe toate?

Vă prezentăm TimeBack – aplicația de gestionare eficientă a timpului, task-urilor și angajaților

Echipa noastră a început să lucreze la o soluție care sa fie atractivă pentru companiile de orice dimensiune, de la start-up-uri până la corporații. Știam că dacaă o companie vrea să se asigure că obiectivele anuale sunt îndeplinite, trebuie să aibă un sistem bun de management al timpului, task-urilor și angajaților. Fie că sunteți o companie mică cu o echipă bine închegată sau o corporație cu  multe departamente și nivele ierarhice, TimeBack (TB) e construit să se adapteze nevoilor tale, cu stil și cu respect pentru posbilitățile financiare ale fiecăreia.

Ordine, claritate și coerența

O singură atingere aici, un clic acolo și veți putea afla cine lucrează la ce proiect, când, cât timp, cu cine altcineva, care este progresul lor actual și ce provocări ar fi putut întâmpina până acum. Am făcut din transparență principalul nostru pilon de proiectare, pentru că știm cum lucrurile pot merge în neregulă la locul de muncă atunci când există o lacună în informație.

Intenția noastră este să oferim tuturor un mediu prin care să își poată îndeplini toate sarcinile, în același timp fiind pe deplin informat că eforturile lor nu sunt irosite. Dacă nu sunteți sigur cât de util ar putea fi acest lucru, aruncați o privire asupra industriei construcțiilor.

După ce a stagnat de peste 20 de ani, acum abia se mai împacă cu realitatea că informația este rege. Din acest motiv, au apărut instrumente precum BIM (Building Information Modeling) și procese precum IPD (Integrated Project Delivery) au început să câștige popularitate.

Acum desigur, aplicația noastră poate fi mai simplă decât un model BIM, dar misiunea noastră împărtășește totuși același scop - furnizarea unui loc de muncă cu un instrument de responsabilitate simplu, dar eficient.

În vremuri în care întreprinderile trebuie să fie agile, adaptabile și rapide în ceea ce privește munca lor, nu există timp de pierdut din cauza nemulțumirilor sau neînțelegerilor. Informația generează succes, dar, mai mult, informațiile alimentează încrederea și prietenia.

Combinăm informații din diverse surse

Schimbarea nu vine ușor și știm asta. Rămanerea în zona noastră de confort și a practicilor deja încercate a permis multor companii să existe în continuare la limită. Noul este provocator, noul este diferit, necunoscut, dar noul nu trebuie să fie greu sau rău. Am făcut pași mari pentru a asigura un sistem de integrare și import a fișierelor, astfel încât orice companie să își poată începe cu ușurință gestionarea timpului și proiectelor sarcinilor cu TimeBack.

Indiferent dacă gestionați majoritatea acestor lucrui în fișiere Excel / CSV sau utilizați o altă aplicație care nu vă satisface nevoile, sistemul TB vă permite să importați fișierele în baza sa de date, în doar câțiva pași, prezentând apoi informațiile într-un mod intuitiv și într-o interfață curată.

Partajarea, îngrijirea și securizarea datelor

Doi sunt o echipă, trei sunt o mulțime, patru sunt un proiect. Companiile de astăzi mai rar lucrează singure. Partenerii, contractorii, consultanții, colaboratorii, asociații au devenit obișnuiți. Știind acest lucru, designul TB oferă opțiuni care permit utilizatorului să delege drepturi de vizualizare și editare pentru sarcini individuale sau chiar de grup.

Indiferent dacă doriți să oferiți cuiva doar o scurtă privire în operațiunile dvs. sau un control complet, aveți această posibilitate.

Cu toate acestea, acest tip de relație deschisă între părți se află adesea sub tensiunea problemelor de securitate. În 2019 s-a înregistrat un număr considerabil de încălcări în domeniul securității informațiilor și a devenit destul de clar că oamenilor nu le place ca informațiile lor private să fie făcute publice (flashback-uri de pe Facebook, cineva?). Drept urmare, TB vine echipat cu un sistem de securitate pe 3 niveluri, conform cu GDPR: securitate la nivel de stocare, securitate la nivel de aplicație, securitate la nivel de rețea.

O monedă și nimic mai mult pentru a folosi TimeBack

Fiecare minut poate fi asociat cu o valoare din punct de vedere financiar (timpul inseamnă bani), iar banii sunt importanți. Ceea ce este chiar mai important decât asta este să nu-ți pierzi banii. Având în vedere acest lucru, prețul pentru TimeBack este conceput pentru a satisface toate afacerile.

Dacă sunteți un start-up aspirant, cu mai puțin de 3 angajați, TB este gratuit!

Pentru cei care se mândresc cu mai mult de 3 membri, lansarea noastră va include prețuri pentru adoptarea timpurie, astfel încât să puteți vedea singur că aplicăm ceea ce spunem - pentru o investiție minimă. Vom adăuga chiar și în 2 luni libere pentru a porni la drum împreună!

Dacă îți place ceea ce vezi și vrei să ai totul, putem crea oferte personalizate care să răspundă nevoilor tale cele mai deosebite. Nu vă place logo-ul nostru și doriți unul personalizat? Doriți dezvoltare internă sau stocare pe server propriu? Anunță-ne și noi o vom face să se întâmple.

O aplicație cu un scop precis

Adesea, lucrurile se pot agita în timpul proiectelor. Pe măsură ce sarcinile se acumulează, obiectivele se actualizează sau se schimbă cu totul și responsabilitățile se pierd în tranziție, oamenii uită să vadă copacii de pădure. Aici intervenim noi.

Un proces de lucru coerent duce la angajați fericiți. Angajații fericiți duc la o muncă bună. Munca bună generează produse / servicii bune. Produsele / serviciile bune reprezintă clienți fericiți. Clienții fericiți duc la venituri. Veniturile se îndreaptă spre construirea unei afaceri și mai bune, cu procese și proiecte de muncă și mai mari.

Scopul TimeBack este de a fi liantul care menține acest ciclu functional, asigurându-se că fiecare nouă sarcină se finalizează cu aceleași rezultate pozitive.

More from our blog | See all posts

Cum să motivezi angajații după vacanță

Întoarcerea la serviciu după o vacanță poate fi dificilă. Trebuie să te reobisnuiești cu programul de lucru, cu rutina și cu nivelul de lucru. Și toate acestea sunt mai dificile pentru angajații care lucrează de acasă. 

Chiar dacă programul de lucru este mai flexibil, tot trebuie să își găsească motivarea să reînceapă lucrul. Cum tot mai mulți angajați lucrează de acasă, managerii trebuie să găsească metode noi de a-i motiva și de a-i menține productivi. 

Angajați fericiți în sistem remote? Să testăm!

Pandemia de coronavirus este cel mai mare experiment făcut până acum de umanitate: în primul rand datorită impactului virusului la nivel global. Dar mai ales datorită faptului că, în ciudat reticenței unor angajatori, avem deja de mult timp tehnologii mature și disponibile pentru a lucra full remote. Acum este momentul ideal să le testăm. 

Devieri ale productivității – distragerea atenției la locul de muncă

În biroul modern, suntem înconjurați de distrageri și diversiuni. Odată cu trecerea timpului, tehnologia a devenit mult mai accesibilă și, odată cu ea, a venit o nouă eră a jucăriilor pentru adulți, a jocurilor și a interferențelor. În plus, conceptul de loc de muncă la birou s-a extins într-o asemenea măsură încât nu mai este rezervat doar pentru cei bine conectați. În prezent, dacă ești proaspăt absolvent sau, în unele cazuri, chiar și din liceu, poți experimenta viața la birou, deși nu cu propria cameră privată, ci mai degrabă ca o cabină privată sau o zonă dintr-un spațiu comun.