Sursa ta de noutăți

Ai grijă de minute și orele vor avea singure grijă de ele

- Lord Chesterfield

Latest posts

Cum să depășești procrastinarea și să nu te mai simți copleșit

Cum să depășești procrastinarea și să nu te mai simți copleșit

Procrastinarea se referă la amânarea sau întârzierea unei sarcini care trebuie făcută până la un anumit termen, de obicei prin concentrarea pe sarcini mai ușoare sau mai puțin urgente. De obicei suntem conștienți de acest fapt iar acest lucru ne face să ne simțim vinovați. Iar când sarcinile pe care le-am amânat încep să se acumuleze, sentimentul de copleșire devine pregnant. 

2020
15
May

Cum să gestionezi sarcinile de resurse umane fără stres

Cum să gestionezi sarcinile de resurse umane fără stres

Costurile sunt o prioritate pentru manageri și sunt strict legate de profitabilitatea afacerii lor. Având în vedere că, în medie, costurile cu forța de muncă pot ajunge la 50-60% din costurile operaționale, felul în care angajații își petrec orele de muncă devine un aspect primordial. Dacă la toate astea adaugi pandemia globală de COVID, cu trecerea la sistemul remote și riscul unei crize economice ale cărei efecte încep să apară, gestionarea sarcinilor de HR și a costurilor cu forța de muncă devin dificile. 

2020
6
May

Cum să motivezi angajații după vacanță

Cum să motivezi angajații după vacanță

Întoarcerea la serviciu după o vacanță poate fi dificilă. Trebuie să te reobisnuiești cu programul de lucru, cu rutina și cu nivelul de lucru. Și toate acestea sunt mai dificile pentru angajații care lucrează de acasă. 

Chiar dacă programul de lucru este mai flexibil, tot trebuie să își găsească motivarea să reînceapă lucrul. Cum tot mai mulți angajați lucrează de acasă, managerii trebuie să găsească metode noi de a-i motiva și de a-i menține productivi. 

2020
22
April

Strategii de time management. Cum sa faci mai multe, in mai putin timp

Strategii de time management. Cum sa faci mai multe, in mai putin timp

Lucrul in sistem remote este folosit tot mai des, in conditiile in care companiile isi cauta angajati in arii geografice din ce in ce mai indepartate. Dar companiile isi platesc angajatii cu un salariu orar, in unele tari legislatia obliga angajatorii sa tina evidenta stricata a pontajelor cu orele de sosire si de plecare de la locul de munca si in cele mai multe cazuri managerii trebuie sa calculeze profitabilitatea fiecarui proiect. Drept pentru care o strategie buna de administrare a timpului de lucru este un lucru obligatoriu pentru administrarea eficienta a proiectului.

2020
15
April

Cultura organizațională versus munca remote. Cine câștigă?

Cultura organizațională versus munca remote. Cine câștigă?

Orice bun manager își dorește să creeze și să mențină un mediu de lucru bun și productiv. Cultura organizațională pozitivă este esențială pentru satisfacția și retenția angajaților, dar și pentru productivitatea acestora. Atunci când echipa ta lucrează în sistem remote, crearea unei astfel de culturi s-ar putea dovedi dificilă. 

2020
10
April